5 kroków, które pomogą Ci wrócić do formy po majówce! - 5 Posiłków Dziennie 🥦 Catering dietetyczny

Cześć! Mamy nadzieję, że majówkowe grillowanie było dla Ciebie smaczne i przyjemne! Aby wrócić do formy po tym wyjątkowym czasie – chcemy przedstawić Ci kilka kroków do tego, jak czuć się lżej, świeżej… no po prostu wyśmienicie!

1. Zadbaj o odżywianie

Prawidłowe odżywienie organizmu to podstawa. Jeżeli chcesz schudnąć – musisz jeść! Zadbaj o odpowiednią ilość tłuszczy, białek i węglowodanów. Jedz kolorowe, różnorodne posiłki. Porzuć głodówki i skrajne kalorycznie diety, po których rzucisz się na nadmierne jedzenie – skorzystaj z odpowiednio zbilansowanych posiłków, które znajdziesz w naszym cateringu – zbilansowane posiłki jak z restauracji, z dostawą pod Twoje drzwi! Zamów już dziś.

2. Nawodnienie jest niezwykle ważne

Do prawidłowego funkcjonowania organizmu potrzebna jest woda! Czy wiesz, że 70-80% Twojego ciała składa się z wody? To ona wypełnia nasze organy, pozwala na przepływ krwi, składników odżywczych z punktu A do punktu B w środku tej cudownej machiny, jaką jest organizm ludzki. Dlatego staraj się wypijać minimum 2 litry wody każdego dnia!

3. Ruch to zdrowie

Twoje ciało jest stworzone do ruchu! Nie lubi nudy. Nie lubi siedzenia w miejscu. Lubi za to, gdy krew szybciej krąży, dostarcza tlen do każdej komórki i tym samym daje więcej energii do działania! Nie lubisz intensywnych treningów? NIE MA PROBLEMU! Możesz wyjść na spacer, przejechać się rowerem, wybrać schody zamiast windy. Liczą się Twoje małe kroki!

4. Regeneracja to nie lenistwo

Pomyśl o maszynie, która działa w jakiejś firmie cały czas. Na 100% obrotach. Bez żadnych przeglądów, wymiany oleju, bez czyszczenia i takich tam… Słabo – w końcu się zepsuje. Zepsuje się na pewno szybciej, niż prognozował to producent. Natomiast jeżeli my o tą maszynę zadbamy, wyczyścimy, coś tam wymienimy, damy się ochłodzić – zwiększamy prawdopodobieństwo dłuższego działania i użytkowania takiej oto maszyny! I takie właśnie jest Twoje ciało – to maszyna, o którą musisz zadbać. Jak? Sen 7-9 godzin, prawidłowa higiena, odpoczynek, odpuszczenie zbyt stresujących rzeczy, przyjemne posiłki w gronie bliskich… Małe rzeczy się liczą 😉

5. Podjadanie – o nie nie!

Aby zapewnić prawidłowy poziom cukru we krwi cały dzień, powinniśmy zadbać o regularność posiłków, odpowiednią ilość czasu między poszczególnymi posiłkami. Prawidłowy poziom cukru reguluje prawidłowy poziom insuliny. Ta jest hormonem, która – będąc w dysbalansie – może spowodować przyrost masy ciała. Żeby tego uniknąć – jedz w odstępach czasu (zachowaj 2-3h pomiędzy każdym posiłkiem), śniadanie zjedz do 2 godzin po przebudzeniu, kolację do 2 godzin przed nocnym spoczynkiem, oraz (tutaj nasza super wskazówka!) – miej gotowe posiłki, gdy żyjesz w biegu! Możesz skorzystać z naszych pudełek, aby zrzucić ciężar przygotowywania jedzenia ze swoich barków!

Mamy nadzieję, że nasze wskazówki okazały się dla Ciebie pomocne! Życzymy smacznego dnia 😉

KONTAKT

pn.-pt. 9:00-17:00

sb. 9:00-14:00

tel. 534 575 555

email: bok@5pd.pl

Nr decyzji PAŃSTWOWEGO POWIATOWEGO INSPEKTORATU SANITARNEGO w Jarocinie dotyczącej odbioru sanitarnego dla zakładu Cateringu Dietetycznego 5PD Paweł Jóźwik

266/19 z dnia 29.11.2019 r.

Warszawa
Poznań
Kalisz
Ostrów Wielkopolski
Jarocin
Środa Wielkopolska
Śrem
Chocicza
Cielcza
Jaraczewo
Kotlin
Koźmin Wielkopolski
Pleszew
Piła
Pyzdry
Radlin
Żerków
Łomianki
Konstancin-Jeziorna
Raszyn
Tarnowo Podgórne
Stęszew
Rokietnica
Rogalinek
Puszczykowo
Pobiedziska
Pawłowice
Pierzchno
Lusowo
Kornik
Gostyń
Gniezno
Dopiewo
Baranowo
Złotniki
Zalasewo
Zakrzewo
Wysogotowo
Wiry
Suchy Las
Swarzędz
Przeźmierowo
Luboń
Mosina
Plewiska
Robakowo
Komorniki
Koziegłowy
Borówiec
Gądki
Nowe Skalmierzyce
Oborniki
Chodzież
Trzcianka
Wągrowiec
Konin
Rychwał
Golina
Zduny
Opatówek

© 2019 5PD.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone
Start | Diety 5PD | Dowóz | Kontakt
Polityka prywatności | Regulamin | Realizacja: CREOTON

Catering dietetyczny z dowozem do domu. Masz pytania? Zadzwoń: 534 575 555